♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, August 20, 2009

GatHering & 50%...?

Semalam lepas balik kerja, aku fikirkan aku dapat tidur dengan lena sekali. Memandangkan aku ni selalu je tak cukup tido. Ye la kadang2 penat sangat pun, tak leh nak tidur kan. Jadi gunakan kesempatan yang ada ini untuk beradu dengan lamanya. Tapi tidak kesampaian niat aku tu tok beradu. Kerana aku menghadiri jemputan makan 50% diskaun, sebagai menyaport (eh ada ke ayat ni..hehehe) salah seorang rakan seangkatan aku yang baru buka kedai makan. Jadi, konvoi yang dihadiri oleh lebih kurang 8 biji kereta pelbagai model kereta, yang tersesat juga ini, sampai ke destinasi yang dimaksudkan. Takpe2 boleh diampunkan. Bertempat di DAMANSARA DAMAI, DAMANSARA.
Sementara menunggu makan sampai, biasa la pose2 dulu. Antara yang menghadirkan diri dimalam itu... Diorang memang sempoi. Eh mana aku...?
Walaupun agak lama menunggu makan sampai, sehinggakan ada yang settle makan, masih ada yang tak dapat lagi makanan. Boleh lagi di ampunkan. Kedai baru bukakan, segala servis agak kelam kabut. Aku faham... Hehehe..
Sebelum bersurai, sempat lagi bergambar. Diorang semua nak pergi dangdut. Hehehe Tapi aku tak join sekali kerana sok aku kerja. Jadi mungkin lain kali aku leh join. Ahaks..
Aku dan Gyena... Aku dan Baby

Aku kurang pasti apa yng diorang bincangkan

Sekian DAAAAAAAAA

P/S Aku rasa bersalah... Maaf bukan niat untung membelakangkan

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs