♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, August 26, 2009

5th DaY PuaSA

Agak lewat aku bersahur pagi tadi. Mungkin aku lewat tido, kerana aku tak leh nak tido. Teringat sesuatu... Biasa la kan. Pun begitu aku tetap juga bersahur karang penyakit datang plak. Bersahur dengan menu yang agak berat + banyak giler macam berbuka. Biasa la kalau Ej yang ke dapur, semua makanan ikut tekak dia. Menunya, Lala Tumis, Ikan Bawal Masak Sambal, dan Sayur Campur. Air, Neslo panas supaya aku tak mengantuk jap lagi (yeke, kalau mengantuk tetap mengantuk apa) Seperti yang diduga, aku memang mengantuk giler. Huhuhu pasal pagi2 biasanya aku akan minum a cup of nescafe. Disebabkan bulan puasa, rutin pagi2 tak dapat nak di nikmati. Hehehe. Syukur2 aku masih dapat lagi berpuasa ari ni. Simpan dalam hati kalau boleh puasa kali ni penuh la. Insyaallah... Memandangkan hari ni aku kerja dengan JC, jadi aku minta kerjasama dia tok jaga klinik. Pasal aku berniat untuk berbuka puasa di rumah mama. Sedih hati aku bila aku kena buka puasa sorang2 kat klinik. Walaupun saat ini hujan lebat giler, aku redah juga asalkan aku tak berbuka sorang2. Berbuka ala kadar, Meehong Goreng dan Murtabak. Cukup la untuk menghilangkan rasa lapar. Airnyer cuma Air Longan untuk yang sejuk, Air Milo untuk air panas. Kena balance kan... Hampir 1 Jam aku kat umah mama aku masuk kerja balik. Syukur sanagt2 tak ramai patient sepanjang peninggalan aku tadi. Hehehehe Malam, aku dok kat rumah je, malas nak kemana2. Pasal aku mahu tidur awal... DAAAAAAAAA P/S Terkenangkanmu

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs