♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, February 28, 2012

KAMU

السلام عليکم


Untuk KAMU,
Biar apa dugaan yang datang,
TABAHLAH,
Kerana ketabahan itu pernah kau berikan untukku,

Untuk KAMU,
Biar apa juga halangan,
CEKALLAH,
Kerana kecekalan itu pernah kau hulurkan padaku,

Mungkin aku tak mengerti dilema yang KAMU hadapi,
Namun hati ini, tangan ini,
Tidak pernah putus mendoakan KAMU,

Agar KAMU ceria seperti aku,
Agar KAMU ketawa seperti aku,
Agar KAMU gembira seperti aku,
Agar KAMU berjalan yakin seperti aku,

Aku pernah jatuh,
KAMU hulurkn tangan berikan semangat untukku,
Aku pernah tersungkur,
KAMU hulurkan tangan memelukku,
Aku pernah jatuh,
KAMU berikan kata2 azimatmu,

Ketahuilah KAMU,
Aku sangat sayang KAMU,
Aku sayang kotak berwarna ini,
Aku sayang teramat sayang...

Aku nantikan celoteh manjamu,
Aku nantikan muncung comelmu berkata2,
Aku nantikan KAMU...

Bersabarlah, seseungguhnya dugaan yang datang meningkatkan KAMU ke satu level yang lebih tinggi dari orang lain. Kamu disayangi, oleh itu KAMU dipilih. KAMU dilindungi, kerana itu KAMU terpilih. Aku sentiasa disisi... LOVE



3 comments:

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs