♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, August 12, 2009

JaLan2 Cari PaSaL

Malam minggu aku pusing satu DANAU KOTA tok cari barang. Takyah la aku bagitahu barang apa ye. Balik dekat pukul 5.00pagi. Mana aku pergi Ahad yang lepas ek... Ala semalam la kan. Dipendekkan cerita, Ahad aku kerja. Sedangkan bangla pun cuti (meminjam perkataan kawan2 aku, bila ada yang kena kerja hari cuti) Kenapa aku kerja? Aku nak menyiapkan kerja2 yang pending, pending, pending. Dalam pada itu sambil menyelam minum air la. Sampai kembung aku minum air tau. Ahaks. Pelikkan. Apa yang aku selam, biar aku sahaja yang tahu. Tak leh nak share... Sorry....

Ej, Amy n Me. Ready for jalan2..

Sorry Cik Amy, tunggu aku dekat 2 jam pasal, aku balik lambat dari klinik. Tiba2 ada emergency plak... Sorry sayang... Biasa la camera sentiasa ada dalam beg, so snap...snap..snap... Sampai2 terus makan dulu kat PENANG CAFE. Lapo, sampai lupa nak snap kat situ. Huhu. Memang ada plan nak kuar jalan2, jadi mana aku pergi ye. Aku yang da lama tinggal KL ni, belum pernah jejak kaki ke THE CURVE, jadi ingin merasai kenikmatan (ceh kasi gempak ayat sikit) merayap kat situ. Biasa pergi block sebelah je IKEA. Kali ni nak merayap kat THE CURVE pulak. Wahahaha.. Cari apa ek. Aku ni simple je orangnyer. Rasa tak penting aku takkan kuar RM. Takat jalan2 cuci mata tu, memang la aku suka sangat2. Lihat perkembangan semasa. Tapi kalau ada yang berkenan, benda itu akan menjadi target... Hehehee aku da ada 3 target. Aku akan dapatkan dalam apa jua keadaan. Huhu apa 2 target itu... Handbag, perfume dan handphone (handphone tu takde la aku survey kat situ). Harap2 dapat la kan.. Insyaallah... Sempat lagi bergambar bila Cik Amy nak mencari barang untuk hubby dia...

Masa ni kat Metrojaya, Curve. Huh.. Nasib baik ada tempat duduk tau.... Penat + mengantuk sebenarnya. Lalalalaaa
 
Cik Amy n Me, sempat lagi tau...  
Pusing satu CURVE yang dicari tak berkenan dihati. Sampai kasut aku da makan kaki aku. Ish, susah tol aku ni nak serasi dengan kasut sarung. Tak pasal2 bazir duit, beli selipar. Huh. Sambung2 cerita. Jadi ambil keputusan untuk pergi ke block sebelah, IKEA. Da pusing satu bangunan (hehe macam real je nak pusing satu bangunan) akhirnya jumpa yang berkenan dihati Cik Amy. Sudahnya, kami singgah makan karipap. Sementara menunggu si pembeli pergi beli sempat lagi pose sebagai bukti perjalanan. Lalala
Muka aku da penat... Tak cukup tido tau.. Bincang punya bincang nak kemana destinasi seterusnya, kami amik keputusan lepak kat WIP tempat SHAM kerja. So Pergila kami kesana. Uih mata aku saat itu amat la berat sekali. Curi2 tido dalam perjalanan ke sana. Dapat tido best tau....
 
Kalau datang sini tak sah kalau tak order air ni. Hehehehe
 
Sementara tunggu makanan sampai aku punya camera kan, pose lagi... Jangan marah
   

Pertemuan yang tak dirancang, jumpa pulak Cik Gyena kat sini... Comel je Cik Gyena ni, Aku rasa da macam gergasi dah kalau jalan dengan dia. Ahaks

Kebetulan jumpa mereka ini, so kita duduk satu meja. Untuk sesi suai kenal la... Makanan da sampai. Serang...
 
Sham n Cik Amy... Sweet couple Jam da pukul 12.00 malam, kepala aku da sakit, migraine aku da datang da, jadi aku minta dia dulu. Aku nak hantar Cik Amy balik dulu. Jumpa lagi ye Cik Gyena.. Hehehe Ok itu sahaja.. Jumpa lagi N3 seterusnyer ye.. DAAAAAAAAAAAA  

P/S Sayang I LoveU

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs