♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, August 25, 2009

4th DaY PuAsa

Lauk bersahur pagi tadi agak menyelerakan, Tomyam Seafood yang di import dari rumah Ej, bersama dengan Ikan Masin Limau Ngan Cili Api. Tapi aku hanya sekadar minum milo, kerana tak berselera nak makan. Kenapa tak lalu nak makan ye. Entah la emosi terganggu sikit. Tengahari pala aku da pusing2 + gastric datang menyerang. Sapa soh tak besahurkan padan la muka... Huhuhuuu. Hari ni hari pertama aku berbuka puasa ngan Ej, pasal aku balik petang ari ni. Dan, setealh 4hari berpuasa, baru aku berkesempatan untuk pergi bazar. Bazar pertama yang aku singgah adalah bazar kat Sunway. Huh, cuaca agak panas + ramai sangat orang kat sekeliling. Agak merimaskan aku. Nak buat macam mana kan, aku ni bukan mengada2 tapi kalau kena panas tu, aku da macam cacing kepanasan. Memang tak tahan. Aku dan Ej sempat lagi sanap dalam Giordano semetara tunggu waktu berbuka. Da dapat apa yang dicari, terus pergi Subang Parade, mana lagi tempat nak singgah Giordano tempat Jesz kerja. Sudahnya buka kat situ la. Berbuka dengan Air Cincau, Kueh Cucur Udang, Agar2 Cendol. Huhuhuhu... Mata da rabak, so lik tido.... Pukul 12.00malam bangun dari tido lapar, so masak maggie. Da kenanyang sambung tidur balik. Heheheheeee DAAAAAAAA P/S Kau DihatiKu

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs