♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, May 9, 2009

DiSEbaLiK tAbiR PupRlE PaRTy

Assalamualaikum....Halo2.....Selamat Pagi Malaysia...Ahaks...Aku harap korang yang membaca hari ni sihat2 je hendaknyer. Semoga ALLAH merahmati kamu. Amin... Aku ikhlas tau. Hm... Macam yang korang baca blog aku sebelum ni, aku dok sibuk wat persiapan pasal SUPRISE yang aku plan. Hohohooo...SUPRISE ngan dimaksudkan, PURPLE PARTY semperna meyambut ulang tahun EJ yang ke-28..Hohooo... Sebelum aku bercerita dengan lebih lanjut tentang PARTY ni, aku nak share gak ngan korang apa yang bermain2 di fikiran aku sampai kan migraine untuk buat PARTY ni....

Mula2 sekali aku dok fikir, kek apa yang aku nak buat. Kali ni, aku nak cari kelainan ckit. Disebabkn sekarang ni musim cupcakes, jadi aku buat keputusan tok buat cupcakes sahaja. Hehehe...Jadi idea2 untuk design ni, AKU ngan BABY dok perah otak sampai migraine minah tu aku kerjakan. Hahaha... Anyway thanks Bie tolong aku ngan idea2 ko 2. Hasilnyer...

CREATE BY ME & BABY

PLAN [A] mulanya aku nak buat di satu tempat yang aku rasakan tersangat la romantik. Ha macam mana aku leh terfikir tempat tu. Kisahnyer dipendekkan cerita, a
ku tersesat masuk ke kawasan tu ngan EJ masa aku cari tempat tok makan. Mula2 aku fikir
takkan ada tempat makan kat kawasan ni. Nak tahu kenapa aku leh kata macam tu. Ye la kawasan persekitaran di kelilingi rumah setinggan/kampung. Jadi sapa sangka ada tempat
makan yang romantik macam tu. So aku dah mula angan2. Nak celebrate kat situ. Korang mesti tertanya2kan apa tempat tu. Ok la aku bgtau. Ini la tempat yang mula2 menjadi pilihan aku....

BORA ASMARA, SG PENCHALA
View dari luar pun korang leh fikir sendiri macam mana plak view kat dalam. Takkan la aku nak bagi tahu apa yang ada kat dalam kot. Kalau rasa2 nak tau, pandai2 la korang survey past korang baca blog aku ni. Teruskan cerita aku tadi. Tapi sayang sekali, niat aku nak wat kat sini tak kesampaian pasal dorang tutup pukul 12malam. Jadinya aku nak celebrate kat situ tak dapat. Ye la da tentu2 nak wat midnite, tapi tempat tu tutup pun midnite, kesimpulannya, cancel la... Kalau PLAN [A] tak jadi, aku kena fikirkan PLAN [B] plak. So, aku da fikirkan PLAN [B] sekiranya PLAN [A] tak menjadi. Tempat tu jauh dari kawasan umah aku. Dekat town la... Tempat tu pun lebih kurang ngan PLAN [A] aku. Hm, aku memang cari tempat yang romantik tok kali ni. Memang teringin sangat la nak cari tempat yang agak romantik ni. So, aku pun
terpikir akan tempat ni...
BORA OMBAK, AMPANG
Hohooo korang mesti familiar ngan tempat ni kan. Jadinya aku pun bercadang la nak baut kat sini. Tempat ni memang lebih kurang sama ngan tempat [A] tadi. Ye la da nama pun branch kan. Tapi atas sebab2 tertentu aku tak jadi la nak buat kat tempat ni... Jadinya aku pun cari la tempat lain, iaitu PLAN [C] dimana aku sendiri tak de idea tok PLAN [C]. Senang cite, PLAN [C] bergantung pada tempat yang dicadangkan oleh housemate aku. Maklum la mula2 memang nak
buat sendiri sumanya, ye la tak mau susahkan orng lain. Sudahnya aku da tak daya nak berfikir lagi. Jadinya AKU, JESZ, KROL, NORT N ARY g survey tempat. Sudahnya, antara banyak2 tempat yang ada, ni la PLAN [C]....


THE APARTMENT RESTAURANT & CAFE, DAMANSARA
Akhirnya tempat ni la yang menjadi sasaran kami tok PURPLE PARTY. Pada yang sanggup teman aku sampai pukul 3pagi untuk cari tempat ni, aku ucap terima kasih banyak2 atas kesangupan korang tu. Juga pada yang sudi membantu aku. Jasa dan budi baik korang tetap aku ingat... Nak di balas dengan kata2 tak terkata rasanyer. Ketahui la aku da pun kenal hati budi korang tau. Ngan isi2 perut usus sekali. Wahahahaha...Erm ikuti sambungan cerita ni esok. Aku ada keje nk buat. Daaaaaaaaaaaaaaa

2 comments:

  1. Huhuhu g surve tempat xajak aku...
    slalu sangat la aku ni dtggalkan...xpe2..
    Pasal cupcakes tu ape kite kawan2 mst tolong antara satu sama lain

    ReplyDelete
  2. Ko nk g JB pg2kan.
    Xkan aku nk kaco ko.
    Msti nk restnyer...
    Jgn la sedey2

    ReplyDelete

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs