♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"I'd rather treasure an enemy than to keep a friend who's passion is to put me down SECRETLY...." -------------------------------------------------------------- "You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, So I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, May 22, 2009

HaRi YaNg mEMbosankan...

Hai Reader's... Semalam hari yang membosankan untuk aku. Aku tak buat kerja langsung...!Bos pulak balik2 je dari MIMOS dok bising2 ngan staff baru. Tekanan tol. Relax la, budak baru memang la slow ckit. Jangan la buat otak dia macam otak U yang bergeliga tu. Ish panas2. Aku yang tengah takde mood, banyak kerje lak ni, membebel2 buat aku memang panas sangat2. Angin2 aku kuar lepak kedai minum. Nasib baik ada yang nak tolong temankan aku minum. Terima kasih ek teman PU3 minum. Mula2 ingat nak g melepak mana2 lepas kerja. Belum pun aku bersuara nak merayap malam semalam, EJ, JESZ, KROL datang klinik. Peh panas hati, diorang nak g jumpa MAMA (mama JESZ) kat Cheras. Sabor je la... Balik kerja dalam pukul 10.00malam. Tengah makan SHAM kol handfon KROL. Erm... Apa lagi pasal hal kelmarin la. Tengah jamah makanan kan, takkan nak bercakap. Tapi yang pasti, marah tu masih ada walau timbul rasaa kesian. Makan2 past tu tidor..... Sekian DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

Related Posts with Thumbnails