♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, May 1, 2009

Aduhai

Da berminggu2 aku demam. Tp xde la berterusan sampai xbaik langsung. Kejap ok kejap x. Macam cipsmore, kejap ada kejap xde. Ngada2 demam ni. Pun begitu, aku kena kerja gak. Macam yg korang baca sebelom ni, aku xde staff lagi. So berkerjala sampai mampus. Wahahaaaa...

Di tambah plak, PURPLE PARTY da nak dekat ni, aduh jd kalut gak r. Tapi nasib baik ada yg sudi membantu. Sapa mereka, faham2 la sapa. Tak perlu la aku nak bagitau kat sini. Korang memang best. Aku tak pernah jumpa kawan macam korang, yang sanggup bersusah senang untuk aku. Saaaaayaaaaanggggg korang (aku da kenal usus perut korang tau...Ahaks). Bercerita bab PURPLE PARTY ni, nak gak aku share ngan korang. Ha... Kali ni aku mmg wat lain dari yang lain (aku rasa la...lalalalllaaa) Bertempat di "........." (dirahsiakan dulu..huhuuuu) simple n santai. Aku xde la jemput ramai mana pun. Kawan2 yang terdekat jer. Takut terover budget la plak. Aku xmau la buat party yang memerlukan budget banyak. Cukup termampu sudah. Tak mau aku berhutang sana sini bab2 makan ni. Kang orang yang aku berhutang tu tunggu aku depan syurga heheheee (klu la syurga itu tempat ku INSYAALLAH) Sabtu lepas 2 Mei 09 gift utuk tetamu2 aku da pun siap. Nanti aku tunjukkan ek rupa gift 2. Nak aku tunjuk sekarang xsuprise la... Yang penting baju tok malam 2 aku da li. Simple sudah nak vouge2 watpe..Yang termampu je...

Cuma aku kena runner belon ngan lapik meja tok party 2...Erm bila nak cari ek... Akan ku cuba curi2 masa aku yang sememangnya xde ni. Insyaallah akan aku usahakan..Ok la aku jumpa korang esok2 ke, jap2 lagi ker...Kerana kerja2 aku menunggu tok disettlekn...Daaaaa

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs