♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"I'd rather treasure an enemy than to keep a friend who's passion is to put me down SECRETLY...." -------------------------------------------------------------- "You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, So I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, March 23, 2012

SOLD!!!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ   

Thank's Google

Apasal 'sold' pulak ni kan. Ngeeeeee

Banyak sangat barang2 yang perlu kemas2kan. Ada sekotak, I nak buang atau bakar sebab memang tak boleh nak pakai. Ada sekotak tu I nak hantar ke rumah anak2 yatim. Ada lagi sekotak untuk dijual. Kenapa nak jual. Dah takde duit sangat ke. Bukan takde duit oke, tak baik cakap I sengkek. Niat suci murni jadi tak suci kalau tu yang U olls fikir.

Barang2 tu elok lagi. Lagipun I hanya pakai sekali dua aje kot. Dari membazir, buang tak tentu hala, baik la I jualkan aje barang2 tu. Macam jual kat bundle. Haaa sure ada yang nak kan. Ikut item jugak la kan, juga harga pasaran. Muahahaaa

Oke tu aje la nak cerita. Maam seronoknya berniagakan kan..

P/s Abang, thank's for the brilliant idea ;)

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

Related Posts with Thumbnails