♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, March 19, 2012

Skill:: Ezzy G touch

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Selamat Pagi Isnin
Hallo U olls,

Sihat semua? Alhamdulillah kalau sihat. Kalau tak sihat, pergi klinik dan dapatkan rawatan yerp. Karang kalau melarat susah. Tetapi jangan la buat2 sakit, semata2 nak MC. Tindakan dan kata2 itu doa, tak pepasal terjadi kenyataan pulak. 

Oke, stop membebel.

Pagi2 I buka Facebook, di tag pulak gambar ini. Takde kata lain yang boleh I kata, I'm so touched. Ini adalah salah satu kelebihan yang adik I ada. Minat dia, kegemaran dia, dan makanan dia. Siapa lagi kalu bukan Ezzy. Okey, I kenalkan dari kiri U olls, my little brother Farhan, centre Ezzy, and last is Me. I ada lagi dua siblings, Hafiz (yang telah pergi meninggal we olls 10tahun yang lalu), dan Lye yang memang tak suka bab gambar2 ni. Cute kan we olls. Weeeee

Oke. Stop pujian2 masuk bakul angkat sendiri. Mari berkerja dengan dedikasinya.

Cuma, salah code expression ke emotion? Bro, take note ye.

Bye2

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs