♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, July 22, 2012

Branding is out!!!

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.


Terima kasih buat my lovely brother, yang sanggup melayan karenah kakaknya ini. Akhirnya kita sekeluarga ada branding sendiri. Ya, KITA.  I LOVE YOU AND I LOVE MY FAMILY TOO.

Siapa kata angan2 Si Jenin tak jadi nyata. Nah ini buktinya.

Walaupun terdapat banyak persaingan untuk bertapak di dunia perniagaan ini, berkat dari kesungguhan Insyaallah akan dapat membuahkan hasil. I percaya, rezeki bergantung kepada usaha dan keberkatan dari Illahi. Insyaallah segalanya datang dengan lancar.

Sokongan rakan2 yang jauh mahupun yang terdekat amat2 I hargai. Setiap kata2 yang membina, ataupun meretakkan hati yang kecil ini, bukan penghalang untuk I teruskan step pertama ini. Bertapa kerasnya hati. Pengalaman banyak mengajar erti kegagalan.

Secara tak langsung I rasa bersyukur, masih sempat untuk pelajari resepi warisan keluarga.

Stop disini dahulu, nanti2 I up product yang ada yerp.

Doaku "Ya Allah, permudahkan segala urusanku"

Monolog: Pelan pelan kayuh. :D

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs