♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, July 17, 2012

8 Jam

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Cerita 14july2012.

Selepas pergi spa, terus zasss tengok movie. Akriviti sendiri.

Disebabkan I ni memang fanatic dengan Shaheizy Sam dan Yana Samsudin, harus la pergi ke panggung untuk melihat aksi mereka di pawagam berdekatan. Oh laaaaaaaa sooooo romantisnya mereka di dalam cerita itu. Kalau real? Eh sepadan kan mereka kalau mereka bercinta di alam realiti. Yes! 200% setuju.

.:: Hasil pencarian Google ::.

.:: Hasil pencarian Google ::.

Part ni nampak sweeet sangat. Sakit2 ada orang suapkan bubur ngan ayam goreng. Sampai I rasa nak beli bubur, dan beli ayam goreng. Beli lagi mudah dari buatkan. Hahaha. Super hebat alasanya. Itu perkara biasa kalau nak mudah dan cepat. Ngeeee


Siapa belum tengok pergi la tengok.

Monolog: Saya pencinta filem melayu. 

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs