♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"I'd rather treasure an enemy than to keep a friend who's passion is to put me down SECRETLY...." -------------------------------------------------------------- "You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, So I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, July 23, 2012

Aktiviti Malam Hari

Assalamualaikum, Salam sejahtera.

Dipagi yang suam2 kuku dan menyamankan ni, memang boleh atau penyebab jadi malas. Apa tu, monday blues. Blues la sangat. Hari2 pun blues aje. Alasan malas nak pergi kerja. Atau sengaja nak amik mc. Atau dateline tak siap. Atau gaduh dengan bos blablablabla. Eh banyaknya atau. Buek!

Nak cerita pasal hal semalam...

Kesibukan tahap minimun, belum maksimum. Baru minimun, hari2 pun sudah menidur lewat. Kalau tak, jarum jam dah tunjuk pukul 11malam, mata minta dipejamkan aje. Tengok bantal dan tilam mengolek seksi, tak sabar2 ajak dating. Lately ni, segalanya dikorbankan. Semangat gitu!

Letih2 buat kerja, bila tengok semua dah terbongkang, I sorang je belum menidur. Selagi tak settle memang tak leh nak kasi tinggal. Kala itu, miow2 la menjadi penenaman. Yang dalam kandang dok lompat atas bawah bila dengar suara I. Eh korang ni tak tidur lagi ke. Cuma yang ada kat dalam seekor dua aje la. Asal tak mengusik kerja I, I okey aje.

Settle kerja, hati pun lega. Masa untuk beradu. For the first time, I tidur with one of my kucing. Nah ko, campur aduk bahasa melayu dan english. Pukul 3pagi pun masih berdandan Mimeco ni. Mana taknya, I mandi dia pun nak mandi. Jadi lepas mandi bersiap sendiri la.



Okey, now focus dengan kerja. Nak meng-adjust jadual bulan depan. Huhuu

Bye!

Monolog:.....

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

Related Posts with Thumbnails