♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, October 31, 2009

30tH SupRisE @ BalaKonG

Pukul 9 lebih aku, Dato' Ej, Niece Baby, Nephew Jersidd, n Uncle bergerak dari PJS ke Balakong. Ada makan2 kat sana. Wah rezeki aku tak pernah nak tolak rezeki itu. Dalam kereta Niece N Uncle dok tapau KFC tok Jia. Jadinya sepanjang perjalanan bau KFC itu menusuk kedalam hidung, dan membuatkan kami di dalam kereta lapar (",)

Sampai disana dalam pukul 10+malam. Masing2 dok bercerita dulu. Sambil dok hidang makanan. Dan makan time.....(",) Di ikuti dengan Snap Snap Snap...


 Gambar lauk tak sempat nak snap. So pix sesudah sahaja (",) dari kiri Jia, Gugurlz, Achik dan Paan. Yang baju biru itu adalah Uncle (",)


 Dari belakang Paan, Nephew, Finy dan kat depan tu Uncle (",)

 
 Nephew n Untie a.k.a Datin Hahaha


Kesengalan melanda mereka ini, Uncle, Jia, Finy

Dan tiba2... Blackout... Nah... Keluar la...


"Happy Birthday To You...Happy Birthday To You...Happy Birthday To Sis Noryn, Happy Birthday To You"


Wish lagi...(",) tetap menjadi rahsia apa yang aku wish kan.


Hehehe... Kiri dari belakang  Uncle, Gugulz, Emon, dan Finy.
Depan dari kiri Niece, Paan, Jia, Finy dan Aku.


Ini la rupa kek aku malam itu (",) Terima kasih semua...


Dato' yang seakan blur malam tu. Kenapa eh...

Jom layan pix pada malam kejadian...(",)



Pantang nampak camera kan... Ready sentiasa..

Sesi suap menyuap lak...(",)



Kehadiran kamu semua buat aku bahagia...

P/S Aku sayang kamu semua (",)

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs