♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, October 30, 2009

29th SupRisE FroM MaMa

Aku balik kerja petang. Semalam da janji dengan Ezzy adik aku minta hantar dia ke rumah kawan dia kat Rawang. Sudahnya tak jadi. Takpe la aku tak kesah pun, lagi pun aku mana tau sangat jalan kat Rawang nuh. Sudahnya dia minta aku hantar dia pergi kolej pasal nak amik paper assigment aku pun pasrah je la. Lagi pun nak hujan pun kan. Apa lak salah kalau aku teman dia pergi. Lepas tu plan nak pergi karaoke. Da janji dengan dia pun.

Janji dengan Ej pukul 8.00malam. Tunggu punya tunggu pukul 8.30malam baru sampai. Hampeh tol. Sabar2 tak baik marah2kan (",). Sudahnya sampai kat Kolej Ezzy dalam 8.45malam. Jadinya plan mana nak pergi melalak. Sudahnya, Ej dapat phone call. Kena patah balik rumah Mama, pasal Ej da janji dengan diorang nak hantar barang. Barang apa aku pun tak pasti. Yang pasti aku marah sebab da sampai town nak patah balik rumah Mama. Hish menyusahkan je rasanya. Mahu tak mahu aku patah balik la ke rumah.

Sampai aje aku kat rumah Mama, aku buka pintu dan rupa2nya....


Ha...Pakatan antara mereka, sapa lagi kalau bukan Mama, Ezzy, Dato' Ej, Niece Baby dan Nephew Jersidd. Huh... Dari marah membuak2 tadi, terus tak jadi marah. Ej dok gelak2kan aku. Ceh


Aku sure juga ini memang idea Niece Baby sorang ni. Hish tak abis2 dengan suprisenyer. Cukup2 la tu (",)


Ini la rupa kek aku malam itu. Macam tau je aku suka bab2 buah ni...


Time potong kek...Wish2.. N smile...(apa yang ku doakan biar la aku simpan untuk aku sendiri, sorry bukan untuk di share, cuma minta yang baik2 sahaja)


 Dia keSayanganKu Farhan. Monyok je dia malam tu pasal da lewat sangat mengantuk dia. Cian dia.


Dia keSayanganKu Juga. Turut bersubahat dengan yang lain. Aku Sayang Dia..


Teraju utama. Mesti plan dia yang tak sudah2 ni. Dato' Ej wah. Tak sudah2 juga dengan plan dia yang tak abis2. Terima kasih kerana sentiasa mengembirakan aku.


 Dia MamaKu Jantung HatiKu..


Dan teruskan aktiviti bergambar dengan makanan yang ada...(",)

Settle plan yang pada mulanya di rancang bersama dengan adik aku diteruskan. Jadi kami beramai2 pergi kemana...? Karaoke la.

 Eh Mr. Jersidd selalu takde dalam pix kan. Pakcik Yart tak dapat nak join. Kesibukan dengan kerja2 yang ada. Maklum la orang penting dalam production. Ahaks


Alamak terjumpa lak kereta idaman apalagi Untie n Niece pun sibuk posing. Perhatikan betul2 kedudukan tangan kami. Kereta itu masih panas tau. Maksudnyer baru parking la tu..Hehehe


Menjadi idaman Dato' juga, jadi dia pun tumpang sekaki la...


Sambil menunggu giliran, da tepat pukul 12 tengah malam, jadi handfone aku tak sudah2 berbunyi. Saat ini, Pakcik sedang call dan nyanyikan aku lagu "Happy Birthday" buat aku. Banyak juga sms masuk dari dalam dan luar negeri.. Mekasih atas wish2 itu (",)


Untie n Niece yang sayangkan camera. Post2 lagi.


 Mereka yang sentiasa disisi. Aku sayang giler ngan korang. Sangat2 sayang. Terima kasih kerana masih menerima aku, walaupun diatas kesalahan aku yang tak disengajakan
 
P/S Terima kasih atas segalanya

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs