♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"I'd rather treasure an enemy than to keep a friend who's passion is to put me down SECRETLY...." -------------------------------------------------------------- "You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, So I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, August 16, 2012

Wish Raya sudah!!

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Bila on Facebook dan Twitter, nah notification penuh. Bila klik, nah, kad raya online. Zaman canggih ni, takde lagi guna khidmat posmen/pos laju nak hantar kad raya. Kalau ada pun, diorang hantar parcel. Kuih raya pun pakai posmen uolls! Super malas nak hantar by hand. Huh.


Kan da cakap takde kad raya. Parcel raya ada la. Apa isi kat dalam ni. Tak payah nak sibuk sangat boleh. Kepoh la uolls ni. Dok dendiam kat ujung sana hokey. Muahahahaaa.

Bila kali terakhir uolls dapat kad raya? Me? MmmmMmmMmm paling last, last year la. Tu pun belum terbalas. Haiyak! Macam kena balas je tahun ni. Beli kad raya, beli kad raya. Hah kena beli. Wei apasal membebel ni T_T.

I dah setart membebel dari malam tadi tau uolls. Entah angin mana yang datang, I rasa sooo rimas and lemas, mula la I mengemas. Bila mengemas, mulut pun turut terkumat kamit macam tangan I yang dok capai campur campak barang2. La ni pun, I sedang mengemas klinik, masih lagi boleh setop tangok belog, dah tengok dok menaip semata2 nak membebel. Cayalah uolls yang menerjah ni menjadi pendengar bebelan terbaik I. Muacks!!


.:: Hasil pencarian Google ::.

Diam tak diam, dah nak habis Ramadan kaaaan. Sedih tak uolls nak tinggalkan Ramadan yang penuh nikmat ni?? Sedih kaann. Ya, me juga terasa akan kesedihannya. Alhamdulillah, Ramadan kali ini I dapat mengerjakan solat terawih walaupun hanya dua hari. Tetap I bersyukur dapat menjalaninya. Insyaallah, tahun depan dengan izin-Nya, I tunaikan lebih dari yang ada. Insyaallah. I'm so touched  :(

.:: Hasil pencarian Google ::.

Awal sangat tak nak ucap ni? Tak kesah la, I wish juga. Selamat Hari Raya!!

Monolog: NAK DUIT RAYA PLEASE 

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

Related Posts with Thumbnails