♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, January 14, 2012

Koleksi Pokodot . Cantik!!!

السلام عليکم

Hari ni, I nak over cerita pasal koleksi pokodot. Macam yang U olls tengok, blog I ni pun penuh dengan pokodot. Salah satu barang I yang ada pokodot cekak. Rambut semakin kembang dan tak boleh nak buat apa selain dari mencekak 24jam. Ada juga koleksi tudung pokodot. Reason bertudung pun, bukan sebab nak cover rambut yang makin mengembang. Sebab, sebab memang I nak bertudung la kan. Kadang2 diakui, free hair juga. Human maaaaa ikut keselesaan diri maaa. Tak lupa juga, ada juga baju pokodot. Heheh moh la cuci mata tengok pokodot I. Tak cantik dimata U olls, cantik dimata I heheeeee.


Model pilihan ; Misz Tortty. Pokodot; Cekak. Oh ada tangan, tu tangan I laaaaa


Model ; Self!. Pokodot; Tudung. Ni terang2 la kan masa kerja :p


Model; Self! Pokodot; Baju. Ni tengah berlibur hehehe

Itu aje bye!

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs