♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, January 20, 2012

Hujan rahmat di pagi Jumaat, mood pun entah kemana...

السلام عليکم

Happy Friday people ;)

Alhamdulillah bersyukur atas nikmatnya, I masih diberi peluang untuk menghirup udara yang segar, dan masih lagi bernafs dan menikmati hidup yang penuh pancaroba ni. Nah! Seperti tajuk diatas, memang la sah2 mood sudah ke laut. Nak buat kerja pun malas2. Walhal nak bercuti ni la yang nak kena settlekan mana yang perlu. Ye dok, supaya bila masuk kerja lepas bercuti takde la nak jumping. Ah pedulik la! :p

Jadi, I mula la berangan2 mana nak pergi untuk cuti yang panajng ni. Eleh, panjang sangat laaaaa 3hari je kot. Pun begitu, bidang I ni bukan senang nak dapat cuti kaaaan. So, dah dapat manfaatkan apa yang ado. Sendiri pun tidak mengapa. Cewah!

So, mana mau pergi?



atau


Huhuuuuuuu tengok keadaan la kan!

Okey2 buat kerja 

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs