♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, July 24, 2010

Day 2 (",)

السلام عليکم

Hari kedua YY kat sini, ada la sikit aktiviti yang tak seberapa gah.
Cinta hatiku... Mama n Ayah Muaaah. Perhatikan elok2, muka YY ikut Mama or Ayah hehehe.

Anak Mama. Sorang lagi ngah bersiap, so gambar dia takde.

YY anak Ayah juga, Baby pun anak Ayah juga kan Ayah..?

Selepas kenyang2 sarapan, teruskan pusingan.

Pusingan yang pertama scroll eh (",)
Lumut Waterfront

Gelagat we olls..

Kami suka bergambar 

So sweet, manis..

Pusingan yang kedua lak scroll lagi (^_^)

Teluk Batik


Gelagat anak bujang Mama dan Ayah

Gelagat bujang2 Mama dan Ayah sebelum naik Banana Boat. Takut ye Farhan.. =)


Kalau YY tau diorang nak mandi, dah lama YY bawa baju. Tak kesah la tu, yang penting adeq2 YY happy. YY jadi pemerhati jew =)


Hanya mampu memerhati waaaaa =(


YY terasa sangat happy =)

Fuhh sangat enjoy, walau penat. Time untuk balik dan rehatkan diri. Kemudian get ready for the night.

P/s Happy tahap gaban 

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs