♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, July 3, 2010

Alaaaa

السلام عليکم
Chak... YY sedikit moody pagi ni, tapi tetap cuba lawan perasaan. Weeee jangan ikut sangat perasaan tol tak...? Ikut perasaan kang semua tak jadi je dok.. Chup chup.. Jangan diteruskan, kang migraine lagi. Weeeeeee

Well, semalam, semua tahu perlawanan antara...


Pertarungan sengit antara dua negara (statement bajet pro). Sejak demam World Cup (WC) ni, YY yang tak pernah ikut, dah terjebak ikut la. Nak kata apa, semua teman2 YY suka kan bola, dan YY pun berjinak2 la. Melalui saat2 seram sejuk, bila setiap kali penyerang berlari nak masukkan bola dalam gol. Waaaaa seperti YY pula yang sedang bertaruh dalam tengah padang tu. Hakhak, baru la YY faham perasaan peminat2 fanatik bola, yang asyik tunggu kedatangan WC setiap 4tahun sekali ni (seperti YY pun nak kena follow gak heheheee)

Endup game malam tadi, Belanda 2 ; Brazil 1...

P/s Tunggu game ini malam pulak weeeeeee

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs