♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, April 22, 2012

EPL Masters Football Malaysia Cup : Stadium Melawati

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Selesai memandikan kucing2 yang agak moody hari ini. Bisa2 kesan cakaran dan gigitan yang ada, masih terasa. Sedikit lemah tubuh badan I selepas kena gigit. Tapi ku tahan jebat! Gagah tak I. Hahha

Bersiap2 untuk ke Stadium Melawati. Me and SDF nak tengok bola. Cuma SDF tak cukup korum. Komitmen kerja yang tak mengizinkan beliau turut serta. Next time oke! ;)

.:. We are ready for the show. Credit untuk my Bby Masham, Gyena .:.

Siapa lawan siapa?

.:. Hasil pencarian Google. Credit untuk MSN .:.

Hehehe, otai dalam negeri dan luar negara berlawan di atas padang. Me and SDF enjoy the show. Lagi enjoy bila tengok cheerleading. Kenapa I tak ade kebolehan itu? Oh sebab debab? Sedar diri. Hahaahaa. 


Nampak tak? Tambah meriah bila Ultras Malaya dok nyanyi2. Mana yang I tahu lagu apa, I pun follow nyanyi. Mana yang I tak tahu, dok pasang telinga, dengar sebutir2 apa yang diorang nyanyikan. Enjoy dengar bunyi drum tuh. Ngee

Bila da boring, dan da puas tengok mereka berlari2 kat atas padang futsal tu, we olls pun keluar.

Next destination? Let's cook for our dinner.

Bye!

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs