♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, December 30, 2010

Yeahhh Sempat juga...

السلام عليکم
Tergedik2 Yy kat klinik ni tunggu masa nak balik. Maklum la, hari ni bola Malaysia lawan Indonesia yang berlangsung kat sana pulak. Eh sejak bila terjebak dengan bola ni. Ahaha kalau da tengok game yang sebelumnya, mesti nak tau follow up bukan. Adeh...

Entry yang lambat seperti biasa. Pulang umah mama ingatkan leh la update story sepat2. Udahnya, asyik dc [disconnect] je, bermakna ~ sila bayar bill anda. Geram tak sudah, bila tak bawa balik pwince n bb Yy. Adeh, memarahkan diri tak henti2. Sabar aje la kan.

Menjerit2 la Yy dalam klinik ni nak balik cebat, siap membebel bagai supaya tak ada patient. Fuhh fuhhh jangan last minit patient yerp. Hmmmm

Sempat juga tengok 12minit sebelum game habis. Ranap hati bila tengok2 Indonesia dah score gol yang ke dua. Aduyai... Ayah dan Mama pun pelik tengok Yy yang beria2 dok depan tv. Hahah Yy mana pernah nak amik port pasal bola. Ezzy pun melayan je la bila Yy bertanya itu ini. Layan deq, jangan tak layan.

Kesudahannya, walau Malaysia kalah disana, kita tetap memang agreget 4-2. Syabas Malaysia. I love Malaysia. I love my Family to. I love U.. Ewahh 
Gambar dari Metro Online


No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs