♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, May 18, 2010

Terima Kasih... (",)



بسم الله الرحمن الرحيم


Alhamdulillah, teramat bersyukur sangat2. Berkat usaha, idea, selama 2 bulan, suprise yang dirancang, untuk meraikan ulangtahun teman baikku, berjalan dengan lancar. Walau pada awalnya, ada kelam kabut sana dan sini, dengan invities, yang datang lambat (sepatutnya semua mesti ada 8.30mlm tau) membuatkn aku jadi resah tetiba (uhuk sambil menahan air mata) sehingga ,menyebabkan aku menangguh2 perjalanan. Sampai kena bebel oleh EJ "NI NK GERAK PUKUL BERAPA SEBENARNYA" adeh la tuhan je yang tau perasaan ku dikala itu... Tapi tak ape, kedaan masih terkawal (",). Jutaan aku ucapkan terima kasih BUAT...


SDF's Team.. Tunggu ye, kita akan celebrate.. Huuuu

Yart ~ THE MC 
Thanks sayang, seawal subuh dah bersengkang mata, menyiapkan video yang kurasakan cantik dari aku punya huhuuu.. Menjadi peneman aku untuk runner sana sini, walau ada juga yg terpaksa kau lakukan tanpa aku. Sangat2 menghargai waktu yang ada, biarpun  kau sedang sibuk dengan kerja. Tapi, tetap kau curi masa untuk hasilkan yang terbaik. Terima kasih, atas pengorbanan kau, mengantikan cuti kau, untuk majlis ni. Aku akan kenang sampai mati. Kau memang best.. TQ sayang...

Gyena ~ THE PLANNER
Terima kasih baby, selama 2 bulan lebih, memerah otak untuk semua idea2 yang ada. Great idea dan aku amat berpuas hati dr A-Z. Walawpun plan itu tersekat2 kerana memberi ruang untuk baby focus pada exam, apa yang dirancang berjalan dengan baiknya juga. TQ pada kek yang comel bentuk rupanya. Hahaa.. Aku terfikir juga, aku bawa  pulang suku daripadanya, kek itu mmg berat. Macam mana la kau leh bawa kek yang belum dipotong tu. Huhuu TQ so much Baby...

Mysta ~ THE PHOTOGRAPHER
Terima kasih abang, kerana khidmat baik idea, masa, dan juga menjadi cameraman pada malam tu. Tanpa CAM itu, cacat la majlis ku. Wahaaa.. Menu malam itu pun, terima kasih la sangat2. Walaupun ada yang kata itu menu orang sakit, huhuu simple lagi baik. Kan2... Yang penting idea kad invities itu aku nak frame.. Wahaaa TQ Abang..



SISTA's 
~ Ary,Nort, Cda ~
Korang sentiasa ada disebelah aku saat happy dan sedih. Sayang bangat sama korang. Terima kasih kerana luangkn masa, walau aku tahu korang sibuk dengan aktiviti sendiri. Sangat2 menghargai korang, kerana korang selalu ada bersama aku. Dan aku akan pastikan, aku tetap ada disebelah saat korang sedih dan juga happy juga. Insyaallah. Terima kasih SISTA's.

SIBLING's
~ Kayroll, Jesz, Sham, Marcella ~

Terima kasih beb, walau pun hubungan ini, seakan suam2 kuku, korang sudi juga untuk hadir pada majlis yang tak seberapa ni. Jatuh juga air mata ku bila aku peluk korang. Walau aku cuba tahan, supaya aku tak menangis, nangis juga *aku ni kan sensetif orgnya.. Huhuuu

BIG FAMILY's
~ Bro Comot, Sis Nurul Ieja, Bro Nike, Sis Nurul ~

Dengan rendah diri, terima kasih sangat2 kerana sudi hadir pada majlis yang tak seberapa itu. Walau dalam keadaan kurang sihat, sudi juga datang. Terima kasih banyak2.

INVITIE's
~ Jai, Baby, Esmi, Jue, Mala, Lan, Kamikaze, Irma, Syafiq, Misya, Paan, Tina, Achik, Meymel, Eid, Azma, Emon, Seby, Didy, Miera *ada yg ttggal ke... maaf la klu ttgal~
KORANG MMG SPORTING. Majlis ni tak kan happening tanpa korang. Muah sangat2 sayang. Terima kasih atas kerjasama, datang dengan costume lagi. Korang memang best... Super BEST.. Muah mekasih sekali lagi..

P/s TERIMA KASIH DAUN KELADI, EVENT YG LAIN DTG LA LG YERP.. huhuu

2 comments:

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs