♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, May 22, 2010

BAMZ Annual Nite's

 السلام عليکم

Date : 21 May 2010
Day : Friday
Time : 8.00pm - 10.30pm
Venue : SHOOK, Starhill Gallery, Bukit Bintang

Selepas 5 tahun KLINIK BAMZ HEALTHCARE (Bamz Healthcare Sdn Bhd) ditubuhkan, tunggang terbalik perjalanan business dalam medical ni, الحمدلله BAMZ masih kekal dengan gahnya (cewahhh) walaupun staff yang masuk tak pernah kekal kecuali saya (saya bukan nak promote diri yerp). Tiba2 Dr B minta saya pilih satu tarikh untuk pergi DINNER bersama. Di minta kerjasama staff2 lain juga, untuk melapangkan diri pada tarikh yang dirancangkan (seperti tarikh diatas). Saya nak share apa yang terjadi pada tarikh tersebut. 

 Dr B : Ryn baju ni yang U nak pakai...? 
(sambil menunjukkan baju purple aku bernombor 89)
Ryn : Eh tak, baju tu saya baru ambil dari rumah mama  
(dalam hati saya sudah resah gelisah)
Dr. B : Kalau baju ni U pakai, I tendang U  
(sambil jengkilkan biji mata pada saya... aduh)
Ryn : Aku senyum2 kambeng  
(adeh la, nak kena runner amik baju lain pulak)
Dr. B : Jangan la pakai baju no2 ni, macam nak tengok bola pulak
(dia bebel panjang lagi)
Ryn : Huahahahaa  
(saya da tak tahu nak buat apa gundah gulana sudah, dalam otak saya, saya mahu pulang sekarang)

5.30 petang (walau sebenarnya diminta berkumpul pukul 6 petang) Zasssssssssss dengan izin Dr B, saya minta pulang sebentar. Alasan saya, saya mahu jemput tetamu2 saya. Walhal sebenarnya, saya mahu tukar baju yang saya bawa. Maaf, tiada niat untuk menipu, tapi saya terpaksa. Dengan sepantas kilat, saya bersiap dan menyarungkan apa yang dirasakan sesuai. Fuhh (untuk pengetahuan, saya memandu melebihi had laju, minta maaf pada semua kenderaan yang berada NPE pada waktu dan ketika saya memandu  diketika itu, ampun).

Aduh la keadaan memang kelam kabut sedikit. 6.30 petang, meredah jalan yang jam (maaf pada pemandu2 yang berada di NPE sekali lagi, saya memandu agak merbahaya, saya kesuntukan masa). Zasss zass zass, saya da sampai klinik. الحمدلله tiada yang buruk berlaku pada diri saya. Tup tap tup tap,  saya makeup di dalam klinik, sesimple mungkin. Seperti biasa2, kerana saya memang seorang yang simple. Itu la cara saya. Hehehe.

Mari cuci mata dengan gambar2 saya (",)

Sewaktu kami menuju ke destinasi yang telah ditetapkan... Adeh saya sudah kelaparan (",)

Gelagat saya, dan tetamu2 dimeja makan. Blur2 kan2 (",)

Sebelum makan tau (",)

Pembuka selera kami.. Snow White Dancing Prawn (tengah) itu memang nyum2 (",)

Antara makanan2 yang di order (",)

Pencuci mulut (",)

Sesudah makan (lihat wajah2 kekenyangan) (",)


Apa yang boleh saya cerita sepanjang 2 jam setengah di SHOOK, keadaan memang riuh dengan mulut saya yang tak henti2 celoteh. Hilang profesional diri rasanya bila berkumpul ramai. Lagi2 sifat santai, dan selumber saya, yang memang teman ketahui. Buat keadaan di SHOOK yang eksklusif di pandangan mata saya (orang macam saya, saya rasa tak layak nak makan tempat sebegitu). Ye, saya sedang merendah diri, dan masih berpijak dibumi yang nyata. (",)

P/S Moga2 perjalanan kami di BAMZ, akan terus succses dan di berkati... (",)

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs