♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, February 10, 2010

Bukit Tinggi Wif SDF's ... (",)

Ahad, yang lepas aku pergi Bukit Tinggi, Pahang. Macam yang aku tulis dalam N3 aku sebelum ni, aku jumpa Cik Gyenakan, atas tujuan ni la. Yehaa... Bukan aku tak pernah naik pun Bukit Tinggi ni. Tapi kala dan ketika itu, aku naik waktu malam, dan takde pulak untuk jelajah setiap kawasan yang ada. Konon2 nak sambut merdeka day kat situ, tapi apa pun takde. Kikiki.. Mana taknya sampai pun pukul 1 pagi. Apa ada kat sana? Gulap gulita nasib baik ada lampukan, nampak juga batang hidung aku yang tak berapa nak mancung ni. Eh buleh macam tu... (",)

Janji melayu pukul 10 pagi kat rumah Yart. Hehehe... Biasa la aku ni, nak kena cuci baby aku dulu kalau nak ke mana2 sekalipun. Sudahnya kelewatan dalam 30minit dari janji yang ditetapkan. Maaf la ye, lewat sedikit. Da berkumpul semua (Aku, Ej, Yart, Gyena n Mysta), teruskan perjalanan untuk ke destinasi yang petama yakni, Restoran Puteri. Mau makan dulu da... (",).... Selang 1jam... Burp, Alhamdulillah kenyang sudah. Ada juga rezeki yang nak dijamah untuk hari ini. Destinasi yang kedua, Shell isi minyak, hehee. Kalau tak, menolak la ye. Selesai sudah, teruskan ke destinasi yang dirancang... (",)

12.40pm, sampai sudah di kawasan yang tinggi ni. Poning gak kepala aku ni, sampaikan mahu **N***. Ups, mabok la pulak. Sapu minyak angin cepat... (",) Sesampainya kami kat Bukit Tinggi, haruslah mengabadikan kenangan di podok pengawal. Sementara nak tuggu bas (eh bas ker...). Tunggu punya tunggu bas tu penuh sentiasa, jadi marilah mendaki (macam real je bunyinya)... (",)

Tunjuk arah  ni macam cantik je. Snap2.. (",)

Sewaktu mendaki bukit. Masih mampu tersenyum. Eh mana Yart...? ... (",)

Sampai di atas sudah. Eh batu ni cantik kan... (",)

Menuju ke Japanese Village... Eh ada jambatan, berhenti kejap... (",)

Dengan Kimono, RM 20 sahaja untuk 20 min. Takpe, janji merasa. Yang Ej, Yart, Mysta tak mau pakai baju Samurai. Ceh! hey apa daaa... (",)

20 min itu begitu berharga kan... (",)

TO BE CONTINUE. Ada patient la pulak...

P/s Walk away wif (",)

3 comments:

  1. owh..jumpe sis gyena kat sini rupenye... ^_^

    ReplyDelete
  2. cik noryn bila nk update full N3? cepatlah...den malas nk update..mood malas telah jenggah kt lubuk diriku ini...

    ReplyDelete
  3. chenta ~ jumpa da lama dah... (",)
    gyena ~ hikhik... sabar

    ReplyDelete

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs