♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, April 23, 2011

Rasa macam nak lempang aje!

السلام عليکم
Mama Yy pesan kalau tak tahu apa2, jangan nak banyak cakap!!!


Ingat aku suka ke potong rambut botak macam jantan ni...??? Wahai manusia, kalau tak tahu cerita jangan nak over dan berkata aku bikin gempak. Gempak ke berambut botak ni...?

Nah...! Kalau bukan aku bersabung nyawa selama 12jam dalam bilik operation tu, takdenya aku nak buat botakkan rambut. Kau setakat buat operation 3jam, tak yah la nak cakap banyak. Aku yang 12jam dan selama 2minggu dok hospital, aku tau azabnya.

Aku yang tanggung seksa bukan kau, yang asyik dok tanggung dosa cakap pasal orang! Tak payah cakap soal hospital kau yang mahal tu eh, kalau bayar mahal2, tapi penyakit datang balik buat apa..? Baik aku pergi hospital kerajaan yang dah tentu2 tiap2 minggu buat operation oleh pakar. Nak kata pakar murah...? Sekurang2nya, pakar itu buat tiap2 minggu. Pakar kau, buat tiap2 minggu ke..? Dan bill hospital aku pakai duit aku sendiri, bukan duit mak bapak aku. Kau pakai duit siapa..?

Aku pelik betul, dengan kau ni. Aku tau la kehidupan kau mewah. Wei, logicnya seorang yang kaya raya, takkan melonjak2 nak bangga diri dan nak canang seluruh dunia. Tapi kau, macam kera dapat bunga! Nak kata aku jeles ke..? Sikit pun aku tak rasa jeles. Apa aku ada aku syukur. Takde de nak bercakap banyak dan merungut. Dan apa aku dapat, aku syukur lagi. Tak kira la samaada usaha sendiri ke, orang kasi ke. Itu dah dinamakan rezeki. Kau nak kecoh apahal..?

Aku harap la, apa yang kau buat tu, seiring dengan nama dan kata2 kau. Patut la mulut kau busuk...!!!

Aku akan ingat entry2 ko sampai mati!!! Kau memang tak serik. Aku jumpa kau aku lempang!!!

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs