♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, January 10, 2010

ReCee....

Malam minggu yang membosankan...
Membuatkan aku mati kutu...

Dato : Apa plan malam ni...?
Aku : Takde plan pun...
Dato : *** kita macam mana...?
Aku : Macam tu la. Tengah cari date yang sesuai. Takut masing2 takde.
Dato : Kata **...?
Aku : Belum confirm lagi. Kena buat meeting...
Dato : Tempat...?
Aku : **** ******* kowt...
Dato : Apa kata kita pergi recee...?
Aku : Erm leh gak...
Dato : Call Uncle teman saya drive.
Aku : Biar betul awak ni.
Dato : Kerja gila kita bermula...

Aku pun call Uncle. Tak sihat rupanya orang tua tu. Hish2... "Uncle makan ubat ok..." Tapi dia nak ikut juga. Pendek cerita plan, terus bersiap2 dan terus la pergi **** *******. Bertolak dalam pukul 1.00pagi...

Dato' drive, Uncle as a co-pilot. Aku...? Semua orang panggil aku RATU TIDO, jadi kesimpulan yang kita dapat, dalam perjalanan itu aku bantai tido jew... ZZZZZzzzzzzzzzz... Ups sorry eh... Aku penat... Celik2 je aku da sampai tempat yang dituju... Blur +++ baru bangun tido eh... Setelah melihat kawasan yang dirasa sesuai untuk aktiviti yang dirancang, jadi kami bertiga rasa, port ni da cantik. Jadi akan dibentangkan pada meeting yang akan datang. Sempat lagi snap... (-_-")



Kebuluran... Sudahnyer singgah makan kat BANGI KOPITIAM. Tapi bukan kat Bangi tau, kat area2 sini je. Untuk pengetahuan waktu makan itu adalah dalam pukul 3.30pagi. Sih... Aku kerja esok pagi, tapi aku masih kat sini... (-_-"). Sempat lagi mensnap pix. (mensnap...? ada ke ayat ni)



Lepas makan, sewaktu jalan ke kereta...

Uncle : Meh la aku drive..
Dato : Haaaa, tu yg aku tunggu tu. Aku tunggu ko offer diri...
Uncle : Awat tak mintak.....


Di mana aku... Aku bantai pandang diorang je. Pasal aku tak mahu drive. Hehehehe sudahnyer bertolak pulang dalam pukul 4.30pagi... Kali ni Uncle drive, Dato' as a co-pilot. Aku bantai tido lagi. Maaf pada pemandu dan co-pilot. Aku kerja sat lagi tau... (",)

Sampai KL dekat  pukul 6.00pagi. Tak mau cakap banyak, tido terus... ZzzzZZZzzzz

P/S Uish boleh bangun ke aku ni... (",)

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs