♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, December 2, 2009

SeGuluNg IjaZah YanG DaH BaSi

Chak...Lama tak menjengah. Rasa2 macam nak MENGARANG lak hari ni. Cerita tentang apa ye. Hehehe... Apa lagi pasal diri aku sendiri kan. Aku nak juga share dengan orang2 yang sudi dok baca blog aku yang tak seberapa ni kan. So bacalah bebelan aku ini.

Aku rasa la kan, aku da MEMAAFKAN dan menjadi satu PENGAJARAN buat aku. Itu isu lama yang diungkitkan sekarang. Pelik eh, kenapa nak buka CERITA BASI. Kenapa tidak dari dulu. Kenapa simpan sampai da basi. Ooooo untuk BUKA kan mata aku. TERIMA KASIH, aku tahu jaga diri aku. Aku lebih hati2 sangat. KAMU, JAGA DIRI KAMU baik2 juga yerp.

Aku ni, simple je orangnyer. Aku tak pernah nak hirau apa yang orang nak cakap atau nilai sapa aku ni. Aku takde kuasa nak menghalang MULUT ORANG dari terus bercerita tentang aku. Ye la kan aku ni JAHAT. So TAK SESUAI agaknya pada mereka2 yang mungkin kurang selesa dengan hal2 aku ni. Sila BEREDAR dari kehidupan aku kalau rasa diri itu PERFECT nak mampus. Sudah beredar....? Balik dan MUHASABAH diri tu dulu, PERFECT ke KAMU.

FINANCIAL aku, aku saja yang tahu. KAMU nak sibuk2 buat apa...? Takde kerja lain da...? Aku nak berhabis banyak mana sekalipun untuk FAMILY aku, ikut suka hati aku la. Yang KAMU susah hati kenapa? Aku minta dari KAMU kew...? Fikirkan sejenak POKET KAMU. Ops.... Tak tahu tak tahu.

Untuk pengetahuan, BARANG2 aku, dari titik peluh aku ye. TIDAK sama sekali aku MEMINTA pada orang lain untuk DIBELIKAN. TOLONG ingat balik, waktu aku beli kat CAREFOUR SUBANG JAYA, bukankah KAMU2 ada. Rm400 itu keluar dari WALLET buruk aku, semata2 aku memang mahukan RANTAI EMAS PUTIH  itu. Kalau aku minta dari dia sekalipun ITU PARTNER AKU. Perlu ke aku detailkan apa yang PARTNER AKU itu LABURKAN untuk KAMU2 yang BANYAK BUNYI di BELAKANG tu. Hish... Tak sedar agaknya.

Isu JAM TANGAN yang TIDAK SAMA HARGA. Huhuhuu ni la yang aku tak berapa gemar bila bawa orang bershoping dengan aku. Kesian nak tinggalkan dia kat rumah sorang2, jadi bawa la dia jalan2 bersama. Aku rasa la kan itu gurauan antara aku dan PARTNER aku. Jadi, kalau rasa aku BUAT MUKA time itu, aku rasa la kan itu memang aku. Hai orang suma kata aku ni MOODY.

Aku leh rumuskan ini semua sebagai TAKDE CERITA NAK CERITA HAL ORANG

P/S Apa kata jaga hal masing2...

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs