♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"I'd rather treasure an enemy than to keep a friend who's passion is to put me down SECRETLY...." -------------------------------------------------------------- "You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, So I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, November 7, 2013

Birthday: Mama 55years

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Aku menulis bukan kerna namaaaaa apa yang ada adalah kehidupan~~~~

Nah tetiba aku nak menyanyi pulak lol. 05November2013, Mama kesayangku genap berusia 55tahun. Masih ayu, comel seperti waktu muda muda. Oleh yang demikian, sepakat aku dan adik-adikku nak menyambutnya diluar. Tak jauh pun, dekat kawasan perumahan aku je. Jom nyanyi beramai-ramai

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Mamaku sayang
Allah selamatkan kamu

Selamat hari jadi
Selamat hari jadi
Selamat hari jadi Mama
Selamat hari jadi


"Mama, selamat ulang tahun kelahiran yg ke-55tahun. Semoga diberikan kesihatan yang baik, sihat walafiat dan dijauhkan dari sebarang penyakit. Moga dipanjangkan umur, dipermudahkan segala urusan. I love u Mama. Malam nanti kita potong kek! Muaaah" status dipetik dari facebook milik aku. Ngeeee


Dua orang terpenting dalam hidup aku. Ayah yang akan mewalikan aku sewaktu aku berkahwin satu hari nanti, dan Mama yang akan duduk disebelahku sambil memegang era tanganku ketika aku dinikahkan. Mohon pada yang Esa, agar mereka masih ada bersamaku sewaktu aku diijabkabulkan. Yang penting, restu mereka dengan pakal suami aku nanti. Hamboi, macam nak kahwin esok aje bunyinya. Hahaha! Suatu hari nanti laaaa bukan sekarang. Bukan sekarang hehehee


Aku dan Mama. We are Scorpion, jangan cuba macam-macam nanti kami sengaaaaat haha. Serupa tak muka kami ni??? Tak serupa?? Ramai yang cakap muka aku ni lebih mirip kepada Ayah. Ramai yang kata aku anak Ayah. Anak Mama atau Ayah, yang pastinya wujudnya aku ni hasil gabungan Mama dan Ayah. Sayang kedua tetap serupa. Nasib ketinggian Ayah menyebelahi aku. Merasa la aku jadi tinggi ngeeee


The family in Mak Long Cafe, Puchong. Tengok, Ayah dah pandai nak buat peace hehee. Adik mana adik?? Adik yang snap gambar ni. Kawan baik pun ada sekali menyambut ulang tahun kelahiran Mama. Aku ada 4orang adik lelaki (seorang dah meninggal dunia), aku seorang je perempuan tunggal dalam keluarga. Orang cakap, aku anak mahal. Mahal laaaa sangat. 


Posing sebelum makan. Memang favourite aku buat rambut begini. Ikat-ikat sanggul. Senang, simple dan ringkas. Itupun terlintas kat kepala hotak aku ni nak potong rambut pendek. Sangat merimaskan rambut panjang dan tebal. Nampak sweetnya aku. Aku puji diri sendiri, kau orang tak suka pi muntah jauh-jauh. Wakakakaaa.

Cerita habis.

Bye!

Monolog: Dalam hati ada hati hahahah

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

Related Posts with Thumbnails