♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, November 22, 2013

Birthday:My Self

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Happy Friday people!!! Penghulu segala hari. Alhamdulillah...

Cakcak... Jangan melatah sayang. Sengaja nak kasi intro yang konon-konon ceria. Baru sempat nak buka belog kusam ni. Maklum la, aku ni kan super busy sangat. Busyyyyy la sangat. Sampai ada yang tertanya-tanya mana hilangnya cerita merepek aku kat sini. Stalkerkan suka kepoh cerita orang nombor satu. Kuikuiiii

Okey la mari kita cerita pasal birthday aku. Eh eh bukan akan datang, tapi sudah lepas. Bulan yang lepas. Cerita basi yang sengaja nak cerita. Nampak modal nak bercerita tu tak berapa nak ada. Sebab lebih banyak dan suka bercerita dengan otak dan hati sendiri, kemudian berperang sesama sendiri. Simpan yang penting-penting aje dalam otak yang masih ada extra space untuk disimpan. Privacy. Konon!

Seperti yang memang aku harap-harap, dan alhamdulillah ianya berlaku, aku memang tak mahu nak celebrate birthday aku yang ke 32 tahun ni. Daripada keluarga, sampai la kawan-kawan. Tapi seperti tahun-tahun yang sudah, Mama dan Ayah akan buat kenduri doa selamat. Cuba kita terbalikkan 3 dengan 2 tu, 23tahun macam nampak sweet and sour je kan. Macam oke. Namapun macam. Sudah-sudah tak payah nak jelir lidah sangat kat sana tu. Aku tak nampak yang diatas tu nampak. Binggo!

Tahun ni, aku pilih untuk bersendiri, dari A sampai Z. Back to old me yang memang suka sendiri-sendiri. Salah pun tanggung sendiri, betul pun sendiri perasan dan tidak melibatkan sesiapa. Tak aku bukan sombong, bukan tak mahu berkawan. Sesiapa menegur, aku tetap akan layan denagn sebaiknya. Siapa nak berkawan, aku akan buka tangan aku dengan relanya. Sendiri-sendiri dalam kata lain buat sendiri bahasa omputihnya DO IT YOURSELF aka DIY.

Sampaikan kek pun aku beli sendiri. Untuk kepuasan sendiri. Beli pun sepotong. Elakkan pembaziran.


Pun begitu, aku tak tersangka pulak, dalam nak sendiri-sendiri tu datang pulak hadiah. Terharu dijiwa bila menerimanya. Tua-tua ni dapat hadiah macam kelakar pulak. Ngeeee


Nina Ricci perfume, hadiah dari Puan Boss dengan simbolik yang tersembunyi disebalik bau apple. Puan Boss aku dengan fungsuinya.


Ipad, hadiah dari adik kesayangan aku. Dengan simboliknya sharing is caring.


Camelbak, pemberian SK trainer aku dengan simboliknya sendiri mau ingat laaaa. 

Terima kasih banyak-banyak atas pemberian ini. Tuhan sahaja yang dapat membalas. Moga-moga peningkatan usia ini, aku lebih matang dalam segala urusan. Amin

Oke bye!

Monolog: Ini bukan poyo!

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs