♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, July 13, 2009

Naili's PlaCe

Happy Monday everybody....Wah... Walaupun asthma datang menyerang kehidupan aku sekarang, yang pernah singgah dalam kehidupanku ketika suatu zaman kanak2 ku dahulu, yang da bertahun2 hilang, datang balik tanpa aku undang, aku tetap ceria pagi2 ni. Uish... Sekali datang menyerang da macam hujung nafas kehidupan da. Huh... Sesak nafas aku dibuatnyer untuk mengarang ayat diatas. Baik la reader's kesayangan aku yang sudi membazirkan waktu untuk membaca setiap karangan yang ada dalam list2 aku ni, aku nak story pasal aktiviti aku pada malam minggu yang lepas.... Jom hayati bait2 cerita seterusnyer. Wahahaa
Balik je kerja, aku terus siap2. Ready2 tok satu celebration yang aku buat, sehari sebelum majlis. Ha... Semuanya last minit tau... Jam kat dinding da pukul 10.30 malam. Aku masih lagi bersiap. Tengah siap2 KROL n SHAM baru nak gerak dari Sunway menuju ke Sentul. Dalam hati ni da marah sangat2 pasal booking pukul 11.30malam. Kalau tak, tempat yang aku booking tu kang kena duduk dek orang lak. Sempat ke nak sampai sana aku sendiri kurang yakin. Ye la hari sabtu malam minggu KL kan macam sardin dalam tin. Sana sini da tentu2 jem gile. Lagi2 SHAM yang aku kenali, memang suka mengikut jalan yang mengarut2. Elok2 tempat tu dekat. G jalan yang jauh2. Da tu pulak, aku kena lak amik si AMY kat Subang. Lagi aku angin. Aku soh turun kat Pyramid je senang nak g amik n terus jalan, tapi nak ke Subang la pulak... Sabo je la aku menjadi seorang yang beriman... Takpe2 dugaan tu.... Moh layan pic. Tak banyak yang leh aku story pasal bising. Jiran aku wat renovation kat sebelah.... Jom

Ni la tempatnyer....

Ni la kek untuk AMY yang hampir cair.... Dugaan banyak sangat... Sorry aku janji aku ganti yang baru ok...

Wajah befday girl...

Semoga panjang umur ya...
 
Kami adik beradik yang nakal punya idea...

Sentiasa ada....
 
Kesayanganku... Da lama tak jumpa diorang ni...
 
Dan wajah2 yang sudi meramaikan majlis yang cukup sempoi malam tu...
 
Friendship never ending ok... Settle makan, habiskan tenaga dan duit kat danau kota. Takde apa yang aku leh beli pasal kedai hampir tutup. Da lewat sangat aku kesana. Ok la... DAAAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs