♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, July 5, 2009

ColoUrfuLL Dinner @Le ChaTeaU de PuaH RestaUraNt

Mula2 sekali nak ucap terima kasih banyak2 buat BEFDAY GURL BABY, yang sudi invite aku dan kawan2, ke majlis makan malam sempena menyambut ulang tahun dia yang ke 27-tahun. Walaupun terjadinya sedikit salah faham antara kami, makan malam ni berlansung jugak dengan jayanya... Hehehee Alamak pet, tersebut pulak umur ko, takpe kan. Umur hanya angka k, jiwa tetap muda. Lalalalalalala... Janji pada mulanya, nak gerak dari rumah kol 11.30 malam. Tapi petunjuk jalan nak ke restaurant tu, lambat datang lak. Hehehee.. Sementara tu, kami dok layan cerita kat TV3, tajuk cerita "Kontrak Cinta". Best dowh cerita tu. Layankan je.... 
  
Ni la tempatnyer... LE CHATEAU DE PUAH RESTAURANT (tergeliat tak lidah membacanyer...?) Hehhehee...


Comel tak kek ni? Kek Jelly... First time cuba memang sedap.... Pet mana beli ek...? Lupa tanya la malam tu...


Wajah Befday Gurl.... Pet, kek yang keberapa ek? Bertuah badankan. Dapat sambut banyak kali... Special request, befday aku nanti pun nak banyak2 kali gak leh tak... Sapa nak sponsor, email aku tau.. Wahahahaaa



Yang menghadirkan diri.... Terima kasih sekali lagi menjemput kami. Lain kali jemput lagi tau... Bab makan2 ni aku suka. Suka sangat2...

Biasanyer, aku sediakan game untuk empunya befday. Tapi disebabkan bukan suprise, empunya befday wat game sendiri. Soalan2 agak mencabar minda aku dan kawan2. Soalan apa ek.... Aku tak leh cerita kat sini. Tut.... Rahsia kami tau... Siap ada hadiah dari empunya befday. Terima kasih sekali lagi. Akan aku simpan dan penuhi almari aku. Eh aku ada almari khas ke? Eh mana ada la. Akan datang aku beli dan simpan semua koleksi aku. Wahaha sengal aku da datang ni. Tolong....


Snap... Snap N Snap.... Hehehe aku suka

Actually ada banyak pic lagi. Cuma aku rasa pic tu da aku load dalam blog sebelum ni. Jadi aku fikir, takyah letak la. Sama je kan Pet...? Da nak balik, snap ramai2. Minta tolong anak tauke kedai amik kan...


Aku harap sangat kita akan terus bersama... Leh kan....


3 Ladies... Kami sekawan... Pose depan rumah baru kami... Akan datang la. Buat masa ni pose depan umah orang dulu. Leh tak berangan dulu...?

Wah sapa bawa keta ni... Hehee jangan perasan k. Ni keta empunya kedai. Leh sewa tak untuk 3 jam Encik???? Berangan, mana tau dapat yang betul kan...


Kami pun nak berangan gak.... Amin....
Berakhir sudah satu kisah dimalam yang indah....

DAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2 comments:

  1. ko sentiasa kwn aku dunia dan akhirat..insyallah klu de mkn2 lg nnt aku ajk...bufday ko nnt aku plan ngan yg lain2..bia la jd rahsia kami...

    ReplyDelete

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs