♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"I'd rather treasure an enemy than to keep a friend who's passion is to put me down SECRETLY...." -------------------------------------------------------------- "You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, So I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, May 31, 2013

Pesta Buku SACC 2013

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

24-Mei-2013


Dahulunya pesta buku ni berkampung di PWTC. Aku tak sempat nak terjah. Bila dah dekat dengan rumah aku, dan kebetulan aku cuti, aku terjah la ke sini.


Melangkah masuk je kekawasan pameran ni, tempat pertama yang aku terjah adalah Kedai Fixi. Oh well sejak dua menjak ni aku sangat teruja dengan penulisan dari Fixi. Makanya aku akan pastikan yang aku tak mist setiap koleksi keluaran mereka. Setakat ini aku dah ada hampir 10buku fixi. Nah!


Hasil tangkapan yang aku dapat sepanjang disana. Aku bukan jenis yang akan pusing habis kalau pergi mana-mana pameran. Cukup aku tau mana port, barang apa nak beli, aku grab dan aku blah. Kalau ikut nafsu semua benda yang ada kat situ aku beli. Well, kawal la nafsu dari makan roti dihujung bulan ye. Haha

Bye!

Monolog: Setakat ni, aku suka tulisan Shaz Johar hehe

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

Related Posts with Thumbnails