♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, May 15, 2012

Cantik :: 6bulan bersama Tabita :)

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.



Komen I tentang Tabita, yang I copy paste dari WhatsApp I. Super canggih dah zaman sekarang ni main BBM, WhatsApp je. Jimat cost. Time2 sekarang ni, semuanya pun kena jimat. Bukan kedekut, tapi berhati2 dengan perbelanjaan. 

Setelah 6 bulan bersama Tabita, I sangat berpuas hati. Macam komen di atas, dah jatuh cinta dah. Macam kata Tabita Skincare Zura.

KECANTIKAN yg dianugerahkan kepada kita datang dariNYA... Oleh itu kita harus menjaga dengan sebaik2 nyer tanpa kita mengubah kejadian asal yg telah dijadikan olehNYA..

Inilah hasilnya, tanpa sebarang edit. Cuma masukkan frame aje oke. Million thanks buat Tabita Skincare Zura yang memperkenalkan dan seterusnya mempromote dan berjaya membuka hati I untuk try test cuba product ini. Fuhhh tarik nafas sekejap.  Masalah jerawat hilang sekaligus, dan sekaligus mencerahkan muka I. Alhamdulillah, akhirnya I dah jumpa product yang sesuai dengan kulit muka I yang sangat sensetif ini.

Oke, back to work ;) 

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs