♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, July 24, 2011

Bila musim DUYAN!

 السلام عليکم

Mula2 rasa berat hati nak pergi. Tapi pergi juga la sebab dah dipelawa. Nak ke dusun lain, dusun lain lak sampai. Tak mengapa I follow the flaws..

I tak keseorangan, I bawa adik bongsu I sekali. Orang bandar takde dusun sendiri memang perak and seram la bila masuk sinikan. Biar dia ikut I, takde la merayap tak tentu hala.

Sesampai je, dusun gelap gulita. Hanya ada lampu ayam sebesar botol mineral 500ml. Adik bongsu I terasa tetipu, kerana bayangnya adalah homestay yang ada semua kelengkapan. Leh mandi, leh tengok tv. Tapi indah cerita dari yang nyata. Semua tu takde, dan adik bongsu I pilih untuk meniarap menahan ketakutan. Nampak wajah ketakutan tu. As I ada experience dulu, I bacakan Ayat Kursi ditelinga dia. Pendekkan cerita, masa I bacakan Ayat Kursi, lampu ayam yang pakai bateri tiba2 terpadam seketika dan penyudah Ayat Kursi, lampu tu hidup balik. Jeng jeng jeng


Sangat teruja adik bongsu I bila terdengar bunyi duyan jatuh. Dalam ketakutan ada beraninya. Comel je dia bila berlari dan tersengih2 bila dapat kutip duyan.

Will be repeat next year! Insyaallah

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs