♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, October 4, 2010

04/10/10

السلام عليکم
Aku di situ
Mendengar
Meneliti
Memerhati
Mendalami
Keadaan yang sedang berlaku

Ada aku disitu
Setiap masa yang terdetik
Setiap kata yang terkeluar
Setiap kelakuan yang terpamer
Setiap hilai tawa yang gembira
Ku cuba mendalami keadaan ini

Aku berada disitu
Saat menanti 
Saat berbual
Saat bergurau
Saat bermanja
Aku diam terpaku

Ya, aku disitu
Selama 12jam tanpa kemana2
Kerana aku tahu
Perkara ini akan berlaku

Ku genggam tangan 
Tanda marah
Menggigil tubuh badanku
Tanda geram
Seram sejuk tubuh aku
Tanda tidak tertahan

Masih ku berdiam diri
Terpaku di tempat yang sunyi itu
Tidak mahu kemana2
Tidak mahu keadaan yang buruk berlaku
Yang pasti
Aku seperti tiada hati
Untuk bersemuka dengan mereka2 ini

Sesungguhnya
Pintu hatiku, kian tertutup rapat
Tidak mahu lagi dikaburi 
Tidak mahu lagi aku tempuhi
Garis2 terluka sakit hati

Adakah ini dendam
Atau prasangka buruk 
Terhadap perkara lepas
Tidak
Aku rasakan tidak
Kerana ku merasakan
Aku kian ditindas

Ada apa dengan 04/10/10
Hanya mereka yang tahu
Yang pasti
Diri ini tidak lagi mempercayai
Kerana
Hati ini sudah tawar

Aku ingin menjauhi

P/s Cukup sudah

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs