♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, June 13, 2009

DocTor Gigi...

Semalam hari sabtu, keje spit time, jadi aku mengambil kesempatan ni, tok pergi klinik gigi. Nak tengok apa yang tak kena ngan gigi aku yang nak tumbuh tapi terbantut penumbuhannyer. Sabar je la. Bertahun aku menahan sakit. Akhirnya BOS aku mencadangkan supaya aku pergi ke klinik gigi kawan dia yang terletak kat KELANA JAYA.
Ni la klinik gigi yang aku maksudkan. Sederet dengan rumah, jadi tak terfikir yang ini adalah klinik gigi. Well da BOS soh pergi sini, aku pergi la.
Masuk2 je klinik gigi ni, aku tergamam la kejap. Kerana decoration dalam klinik ni, amat la supep sekali. Bukan macam masuk klinik dah, da macam masuk rumah orang. Tak cayakan? Aku ada bukti tok korang. Lalalala..
Cantik kan... Masuk sini da tak sakit dibuatnyer tau...
Sementara tunggu giliran, aku mengambil kesempatan... Bukan ambil kesempatan apa tau, da memang suka pose, snap la apa2 yang patut.
Waktu ni menunggu. Ceria lagi tau... EJ yang setia menemani. TQ
Tengok je la tempat sinki dia. Cantik kan. Hmmm...
Menunggu tu memang bosankan.. Tak pe nasib baik ada camera..
Aku sempat lagi jelajah sekeliling klinik ni. Dan aku jumpa yang ini. Huh da macam bunyi klinik aku da...
Ada tangga... Kalau ikut kan aku nak je naik kat atas tu. Kang tak pasal2 kena sound, jadi aku batalkan niat tu...
Sempat lagi aku jengah dapur dia...
Ada ruang tok membaca tau...
Aku yang da mula bosan menunggu....
Wajah2 aku yang mengantuk... Lamanya!
Setelah lebih 1 jam menunggu, sampai giliran aku. Aku jumpa doctor tak sampai 15 minit. Doctor soh datang balik buat operation. Wahahaaaa....
Sekian
DAAAAAAAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs