♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"I'd rather treasure an enemy than to keep a friend who's passion is to put me down SECRETLY...." -------------------------------------------------------------- "You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, So I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, March 5, 2015

FAMILY: Happy 34th Anniversary MK!

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

#throwback

Venue: Chop N Steak, Kampung Baru

15 January 2015, genap 34tahun Ayah dan Mama hisup bersama. Selama 34tahun ni la, aku sebagai anak yang paling sulung dah faham ragam kedua-duanya. Dah masak sangat dengan sekilas kelakuan setiap mereka. Pun begitu, dalam kesederhaan, aku bersyukur masih punya peluang untuk menatapi dan melayani kehendak mereka selagi mampu. Terkadang, aku sebagai anak, mahukan macam-macam aktiviti nak buat bersama mereka. Tapi, yela kalau mereka pun sudah mempuyai aktiviti yang mereka tentukan sendiri. Terkadang, aku akur. (eh kenapa macam sedih je bunyinya, tak tak aku tak sedih lah)


Insan terpenting dalam hidup. Jauh dimata dekat dihati. Pun begitu, seorang dari antara kami on duty, jadi korum tak penuh la hari ini.

“Siblings: children of the same parents, each of whom is perfectly normal until they get together.”– Sam Levenson


Now, aku ikut muka siapa? Ayah atau Mama??? Hiks


Thank You Ezzy for making our tummy happy! And of sure, our PARENTS happy too!!! Syukur Alhamdulillaaaah.

XOXO

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

Related Posts with Thumbnails