♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, November 16, 2011

Kudap2 yang mengenyangkan.. I looooike ;D

السلام عليکم

Kudap2 tu apa eh? Dahulunya I tak tahu apa tu kudap2. Bila dah terlalu banyak dengar, I pun terus la bertanya..

"Kudap2 tu apa?"

Well, mungkin ada yang dah terbiasa dengan ayat kudap2 tu. Tapi macam I yang kurang biasa ni, jadi pelik la kan. Sehingga la..

"Ini la kudap2.."

Sambil menunjukkan sepeket kacang. Kacang? Dipanggil kudap2? Erk kenapa tak dipanggil kacang aje. Ngomel dalam hati jerk. Mungkin reaksi wajah I yang pelik, terhurai la..

"Kudap2 tu bermakna kunyah2"

Ooooooo, terus terkeluar dari mulut. Haha. Ada yang panggil kudap2, ada yang panggil kunyah2 ada yang panggil kudap2pan. Kalau tang kunyah2 tu I familiar la. Paling best adalah jajan! Soooo jawa meyh hakhak.

Tapi, lately ni I suka sangat kudap2 benda ni. Sedap dan mengenyangkan. Tak caya cubalah. Berbaloi2 drop berat badan dalam 14hari tau. I dah turun da. Y'll cuba la kalau nak tau hasilnya.

Selamat berdiet ;D

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs