♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, April 11, 2010

SDF's Nite

Bertemu lagi, hehe. Da lama tak update. Mood malas2 masih ada. Kekurangan idea untuk menulis pun ada gak. Tapi keinginan nak menulis tu selalu ada. Biar menjadi kenangan, walau aku ni bukan pandai na nak mengarang. Ngeh2... Sabtu yang lepas, ku bertemu dengan SDF's (SUPER DUPER FRENZY). Da lama tak hangout together. Yela, masing2 busy. Dengan yang study2, dengan yang keje, dengan yang overtime la, tak abis2. Wahahaaa kumpul duit meh. Hikhikk

TEATER BANGSAWAN, LAKSAMANA DOREMI

Aku tak pernah tengok teater. Nah cerita di atas, merupakan pengalaman aku yang pertama. Sungguh best, dan ku rasakan lain dari menonton wayang. Nah perak dan jakun sekejap. Kekeliruan, dan kesalahfahaman (eh ada ke ayat ni, kalau takde ampun), membuatkan aku ke sana ke sini mencari tempat. Takpe diampunkan. Apa yang aku leh katakan, persembahan malam ni best sangat2. Aku terhibur.  Sehinggakan aku rasa, ketawaku yang paling kuat kat dalam Panggung Bandaraya Kuala Lumpur tu. Terfikir sejenak, berapa lama eh diorang dok hafal skrip. Kikikii

Selesai... Menghabiskan waktu malam di Dataran Merdeka. Ngeh2 macam mat rempit pulak. Sambil Ej tengok tv besar tu, aku dan yang lain2 melepak kat satu kawasan, dan berbincang. Borak punya borak, perut lapar. Zasss cari nasi lemak kat Kampung Baru, adeh abis dietku. Huhu. Merasakan malam masih muda, teruskan lagi pusingan. Pusing Danau Kota lak. Lalalaaa habis, ter'grap' barang yang tak patut aku grap.


P/s Adeh, sampai rumah pukul 3.30pagi. Nak tengok bola pulak, sambil ku buat cekodok. Sudahnya jam 6pagi aku tido. Huhuuu

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs