♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, June 6, 2013

Puan Boss turn 50 :D

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.


Aku suka order kek ngan kakak ni. Sebab utamanya, dia suka melayan karenah aku yang bermacam-macam bila nak order kek. Sabar betul dia melayan aku ni. Lagi satu, kasi la apa-apa pun idea, creative je bila dia design. Yang best lagi, tetap tip top design yang dia kasi. Rasanya maintain awesome dan disukai ramai. 

Masa, Puan Boss sambut birthday dia yang 50tahun May yang lepas, aku ada order kek ngan dia. Kek yang macam dalam gambar tu la. Disebabkan majlis disambut di dalam club, aku yang sibuk kesana kesini tak sempat nak ambil gambar, melainkan aku copy dan paste dari owner untuk aku tepekkan kat sini. Kak, dengan izin, aku copy eh. Hehhee.

Dah lama tak jejak club, lagi pun aku bukan kaki club. Music club aku tetap suka dan layankan aje walaupun bukan dalam club. Last aku jejak pun bertahun-tahun yang lepas. Bila majlis disambut dalam club, mahu tak mahu, aku kena la tunjukkan muka. Bukan aku je, Bamz Angel kena la juga tunjuk muka. Pun begitu, SDF pun dijemput. Cuma masa dan keadaan tak mengizinkan yang empat yang lain datang. Tak mengapa, wakil dua yang datang pun sudah cukup.


Bamz Angels in action. Peace :))

Bye!

Monolog: Mood malas

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs