♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, March 25, 2010

R.I.M.A.S LA WOI!


Sungguh merimaskan, bila sedang sibuk membelek paperwork yang bertimbun2, telefon berbunyi. Bila berlari2 anak mencapai ganggang telefon itu, yang memanggil tadi meletaknya pulak, atau tak bercakap. Sekali dua kali ok la kan, tp kalau berpuluh2 kali, tahap temperature aku mula meninggi. Setinggi KLCC...? Atau mungkin lebih dari itu. Kemarahan mula menebal, timbul rasa benci. Sangat2 benci dengan ketidak fahaman bahasa yang pernah aku warning sebelum ini. 

Kalau orang datang menyinggah blog aku ni, mesti diorang dok cakap, "N3 dak ni, asyik marah2 meluat2 je". Hah untuk pengetahuan aku pun menyampah nak menulis, nak bercerita tentang hal yang sama. Dan lagi rimas kalau perkara yang sama berlaku. Apa, aku tak leh nak hidup aman...?

Kalau sebelum ni, aku bukan merayu, tapi mengharapkan keadaan kembali seperti biasa. Satu persatu langkah aku cuba untuk merapatkan hubungan itu. Cukup takat 3 kali mencuba, tapi satu pun tiada balasan. Dan cukup aku faham, rasanya tak perlu lagi untuk aku meminta2 dan berusaha. Kenapa tidak kau duduk diam2 dan jangan kacau2 aku lagi kan? Cukup apa yang dah dan pernah berlaku. Lupakan. Bolehkan...?

Kau boleh ingat aku sampai bila2 tiada paksaan...
Kau boleh terkenang2 tentang aku bila2 kau suka...
Tapi jangan kau harap aku akan buat macam mana kau buat...

P/s Muka aku da tebal sangat kat tempat aku ni, gara2 perangai kau... Sure lepas ni SMS tak putus2 sampai... Haish

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs