♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, November 1, 2009

31st SupRise PartY @ SuBaK

Chak...da lama aku tak bercerita ni. Jadi aku nak share cerita pasal "WHITE N RED PARTY @ SUBAK". Ikuti jadual aku pada hari itu.

9am - 2pm - Aku masih dirumah Mama. Melayan FB dan Cafe aku. Mama buat Laksa, jadi sebelum keluar, aku jamah Laksa dekat 3mangkuk. Lagi pun itu permintaan aku. Padahal janji dengan Dato' pukul 1.30pm. Hehehe... Kantoi da...
 

2.30pm - Aku da sampai kat depan rumah Dato' masam je muka.. Huhuhu 

3.30pm - Dato' bawa aku pusing2. Ntah kemana arah tah Dato' bawa aku pusing ni. Baik aku lelap mata (panas sakit biji mata aku tau)

5.00pm - Aku da sampai kat Salun Amy Senja. Aku diminta oleh Dato' untuk berhias. Jadi Kak Amy menjalankan tanggungjawab itu. Sementara itu Dato' keluar ntah kemana dia nak pergi aku pun tak tahu la.

6.00pm - Rambut aku da siap teruja seketika aku ni. Walalalaaa 

Ini la rupanya rambut aku dari belakang.

6.15pm - Aku pergi pulak rumah Suzy. Makeup pulak. Alhai. Biasa2 je yak bleh ke. Kata Dato' "Tak Boleh, special untuk awk". Dalam hati aku, apa saja la yang special. Bukan ke aku tak mau sambut. Huhuuu

7.30pm - Da siap makeup. Aduhai berat biji mataku ini. Terperanjat aku tengok muka sendiri, tapi tak leh complain. Dato' yang suruh... Huh

8.30pm - Aku da siap (",) taaaraaaaa



9.00pm - Aku da turun Damai, tunggu kat kereta je. Pasal masing2 jumpa kat sini. Mana la Dato' ni nak bawa aku. Tertanya2 aku dalam hati. Hish...Sementara menunggu...


Aku siap pose dulu dalam keta la kan. Nak buat apa lagi...

9.30pm - Semua yang dinanti da pun muncul. Dan bertolak la ke destinasi....

 10.00pm - Da sampai tempat yang dituju. Untuk pengetahuan korang, sepanjang perjalanan, mata aku ditutup. Jadinya kalau pun diorang tinngalkan aku kat mana2 jalan pun mungkin aku sendiri pun tak tahu mana nak bawa diri. Hehehe


Inilah dia RESTORAN SUBAK.


 Inilah dia.... Mataku masih terikat...(",)




Dek kerana mata aku di ikat rapi, aku di pimpin oleh Dato' dan Niece.


Da sampai... Snap dulu eh...


 Sebelum ikatan mata dibuka...(",)




Ahaks time ni aku berdebar giler. Macam nak menikah rasanya...Huhuuu


 Saat membaca Invitation Card. Cantik giler... Idea sapa la nie...


Time Pulut kuning... Potong jangan tak potong.... (",)


Kek Aiskrim... (",)


 My favourite flower Rosess n Lilies...(",)


My guest... Sue, Baby, Cda n Lobo... I Love U All (",)


My Guest... Ary, Nort, Jai, Yart, Ej

11.00 pm - 1.00 am - Ada lebih kurang 3 game (kalau tak silap aku la) dan juga tayamgan perdana (",)



Sebelum berangkat, bergambar kenangan.


Ucapan untuk semua tetamu ku...
Terima kasih yang tak terhingga atas jasa baik SAUDARAKU sekalian. Walaupun hidup aku di landa Tsunami, korang masih ada waktu untuk aku dan semua ini. Memang aku takkan lupa sampai bila2. Aku tak berharta, cuma yang aku ada adalah KASIH SAYANG yang tak terhingga untuk korang, yang mengerti dan fahami akan diri aku ini. Jangan nilai aku dari luaran. Nilai aku dari dalaman. Pada yang mengerti dan telah mengetahui, wujudnya Tsunami itu, JUTAAN MAAF aku luahkan, bukan niat aku untuk merahsia. Ianya TERLALU PERIBADI untuk dikongsi dengan semua. Pintaku, kita mulakan yang baru, aku akan lebih beringat dan lebih berhati2 lepas ni. AKU SAYANG KORANG.

Bersurai... Mahu ke PENANG... Yeah

P/S Kenangan Terindah... (",)


No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs