♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, November 23, 2017

Kembali Menari

Assalamualaikum, Salam Sejahtera

Dah lama rasanya jari jemari aku ni berhenti menari di keyboard. Terasa gatal jari jemari untuk berdansa dengan rancaknya. Terasa enjoy bila dapat mengikut rentak bunyi-bunyian keyboard ni. Nah mula sudah aku bermadah.

Mana nak mula?

Dua tahun mengilang dari dunia blogging. Aku rasa macam dah karat otak ini dengan idea. Ada yang tertanya kot, mana aku pergi selama dua tahun ni? Itupun kalau ada yang tertanya macamkan glamour sangat aku ni, tapi baguskan syok sendiri, sebab aku tak kacau orang - ini aku membebel dalam hati tau, aku tulis juga hahahaa

Aku kemana ehhhh... Akuuuu akuuuu akuuuuuu bawa diri laaaaaaar takkan tak faham-faham lagi. Tak kan aku nak kena cerita details. Hahahaaaa eh takdela EnCik bawang sekalian, aku ada je lagi kat Malaysia tanah airku ini. Masih berbakti ditempat kerja yang sama, dengan orang sekeliling yang sama. Juga ada datang pergi kawan baru dalam kehidupan. Alah itu biasa lah, lumrah kehidupan, ada yang datang ada yang pergi. Aku doa yang baik-baik untuk mereka. Selain itu, aku pun menyibukkan diri aku dengan pelbagai aktiviti kerohanian serta aktiviti lasak yang belum pernah aku terfikir nak buat masa muda-muda. Orang putih kata....

It's never too late in life to have genuine adventure. 

Well yaaaaah!! Aku akan cerita satu persatu cerita aku, pengalaman aku, yang mungkin sudah basi. Orang lain dah kebulan, aku masih atas bumi. Yaaaaaa aku masih berpijak dibumi yang nyata. Insyaallah, selagi akal aku masih berfikiran waras, aku jaga sebaik mungkin. Aminnn

So!!! That's it pembuka cerita. Aku scroll dulu draft-draft (kalau ada) yang lepas untuk aku jadi bahan cerita aku ya.

Image result for stay tuned

Stay tuned for something awesome!!!! 
Xoxo


No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs