♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, April 16, 2013

KLMU 5th and CiCT 18th Convocation Ceremonies

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Venue: Plenary Hall, Putrajaya International Convention Centre (PICC)
Day/Date: Saturday 13 April 2013

"A hearty congratulations on your Graduation, and wishing you a very good luck for the new beginning in life. May you reach all your goals. May اَللّهُ bless u... Love u brother :)"

Disebabkan, hanya AyahMama sahaja yang boleh masuk (cuma ada 2tiket aje sebenarnya) maka aku (dah malas nak pakai I, u I u, sebab aku rasa, aku lebih selesa dengan ber-aku aku aje) dan adik bongsu (mewakili Lye yang ada kelas pagi ini) tak dapat nak join duduk bersidang dalam hall. Oleh yang demikian, aku dan adik hanya melihat dari screen yang disediakan di Dewan 8, PICC. Pun begitu, terima kasih jugalah pada pihak penganjur, menyediakan dewan kecil ini untuk aku dan keluarga-keluarga lain yang tak dapat masuk, meraikan kejayaan mereka bersama-sama.



Bila nama yang disebut oleh MC yang bertugas (aku agak beliau merupakan salah seorang lecture di KLMU), iaitu nama adik aku, aku yang duduk keseorangan (adik aku pergi beli air untuk aku) mengelabah seluk handbag aku nak cari kamera. Korang tau apa yang best??? Ye paling best aku tak bawa camera oke. Terbaikkkkkk. Makanya aku guna ajela Blacberry aku yang dari subuh tak lekang dari tangan. Di-screen kecil itu, terpampang muka adik aku. Yeah!!! That's is my brother. Oiii oiii itu adik aku korang dengar tak. Eheerr sedikit poyo ye. He is My Hero, My Angel, My Everything, dan sudah tentu-tentunya My Soul. Yes! MK's is everything nobody can challenged. Psssst to my brother terserlah kegabraan ko waktu ko walk-in tau tak. Ajar berpuluh-puluh model cat walk, ko cat walk macam rimau. Kikiiii just kidding bro. Nyatanya sedikit sebak bila aku tengok ko genggam Ijazah Diploma Multimedia Application Art & Design itu. Aku dapat rasa, AyahMama kat dalam hall PICC tu senyum-senyum kambing+kerang busuk+bangga+seronok+beronok-ronok dan seantero dengannya. Kesimpulannya, KAMI BANGGA



Seterusnya, sambung Degree, dan seterusnya Master kaaaan???? Please don't stop. I always behind and support you. Promise??? Oke mari calit jari macam dalam drama Sehangat Asmara. Calittttt. Hiks



Family portrait yang tak formal. Eceeeeh. Cuma tak complete seorang. Sama tak muka kami???? Sama kaaaan. Hiks


Tetiba aku rasa, muka aku ada iras-iras ala-ala Erra Fazira bila tembam. Sungguh cuma korang tengok sekali, dua kali, tiga kali. Lebih baik tengok berkali-kali. Betul lah tak tipu. Tak percaya sila komen diruangan yang disediakan. Wakakaa. Tak lengkap kalau aku dan adik aku ni tak bergambar berdua. Dia yang bernama Ezzy. Hiks


Hey! Untuk dia, hey untuk dia. Adik bongsu memilih bunga, aku pulak pilih coklat kegemaran aku dan juga kegemaran Ezzy. Selera lebih kurang sama, cuma badan aku lebih kurus dari dia. Ahahaha

Exhausted day! Pulang ke rumah masing-masing dan kepengsanan sampai orang call pun aku tak dengar. 

Monolog: HAPPY MOOD

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs