♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, June 11, 2010

Sengal tul

 السلام عليکم
Cerita saya pagi ni,
  • Alhamdulillah bersyukur masih bernyawa (hah 8.15am, melompat dari katil) 
  • Gosok gigi, cuci muka, mandi dan tuttt (rutin harian)
  • Segelas air suam (wajib buat)
  • Turun tangga dari tingkat 5 je (excersice) 
  • Sampai kat 'baby' buat satu pusingan (pastikan 'baby' berada dalam keadaan ok)
  • Start enjin, dan zassss (kurang pasti berapa kelajuan)
  • Damn jammed (jalan ni tak pernah jem) ceh repair jalan pagi2 nih buat apa #*&^%$%^&
  • Punch card (ceh merah plak)
  • Balik ke 'baby' (lepas abis shopping kat 7e)
  • Start enjin, hah tak boleh start (apa kes lak pagi2)
  • Again, cubaan kedua. **** takleh start lagi (panik)
  • Cubaan ketiga **** apasal ni (mula nk marah)
Dr N : Sorry im late (",)
Me : Kereta I tak boleh start la (peluh2 dah)
Dr N : Hah...? 
Me : Ya, da banyak kali la I try (nak nangis rasa)
Dr N : Relax... 
Me : Aduhhhh 
Dr N : Lorh...
Me : Hahahhaaaa

Kenapa tiba2 we all gelak. Sengal pagi dah sampai la. Sejak bila lak saya parking kereta tak reti nak free gear. Tapi, itu yang berlaku pagi ni. Memang kereta takkan leh start kalau saya tak free gear. Adeh laaa

P/s Jangan cari gaduh waktu pagi :D

4 comments:

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs